TERMENI SI CONDITII

1. Notiuni introductive:

1.1 Prezentul contract se incheie intre:

SC "HZONE" SRL, cu sediul in Santandrei, Strada Papadiei Nr 5, Bihor, numar de ordine in Registrul Comertului J5/1289/2015, Codul Unic de Identificare Fiscala CUI: RO34886123 Cont bancar, cod IBAN RO21BTRLRONCRT0311604601 deschis la Banca Transilvania, Telefon: +40371-781-780 E-mail: contact@hzone.ro, denumit in continuare FURNIZOR

si persoana juridica sau persoana fizica ce contracteaza in sistem online Servicii Hosting furnizate de catre HZONE , denumita in continuare CLIENT.

1.2 Prin bifarea optiunii "Am citit si sunt de acord cu prezentii termeni si conditii" CLIENTUL este de acord si se obliga sa respecte in totalitate termenii prezentului CONTRACT.

1.3 Acceptarea de catre CLIENT a termenilor si conditiilor prezentului contract reprezinta consimtamantul acestuia valabil acordat in cadrul procedurii de incheiere a CONTRACTULUI online.

1.4 Folosirea acestui site implica acceptarea:

- Termenilor si Conditiilor

- Politica de Utilizare Acceptabila a Serviciilor

- Politica de Confidentialitate

- Protectia Datelor



HZONE isi rezerva dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Indiferent de instiintarile prealalabile, utilizarea continua a serviciilor reprezinta acordul dumneavoastra asupra acestor modificari. Informatiile pe care le furnizati trebuie sa fie corecte. Optand pentru inregistrare, te obligi sa ne furnizezi corect numele, adresa si alte informatii utile. Folosirea unor date false sau refuzul de actualizare poate duce la invalidarea contractului sau la imposibilitatea de a va contacta.

Prin accesarea contului si utilizarea parolei personale sunteti responsabil pentru toate actiunile care decurg din folosirea acestora. HZONE nu poate fi facuta responsabila pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale.

2. Definiţii:

Uptime - durata in care un serviciu a fost livrat, exprimata in valoare procentuala si raportata la durata unei luni calendaristice. Un serviciu furnizat fara intrerupere timp de 1 luna are uptime de 100%;

Zi, Zile - in acceptiunea prezentului contract, termenii zi si zile se refera la zile calendaristice;

Politica de Utilizare Acceptabila a Serviciilor - document ce face parte integranta din prezentul contract si incorporeaza obligatiile CLIENTULUI in ceea ce priveste utilizarea Serviciilor Hosting. Varianta online poate fi vizualizata la adresa https://www.hzone.ro

Servicii Hosting - servicii ce fac obiectul prezentului contract si sunt detaliate in cadrul Art.4.

Prin Comanda inregistrata de catre CLIENT, acesta va avea posibilitatea alegerii unuia sau a tuturor serviciilor oferite de catre HZONE S.R.L.

Comanda - operatiunea efectuata online prin intermediul careia CLIENTUL solicita Servicii Hosting prin completarea Formularului si acceptarea termenilor contractuali. In sensul prezentului contract modificarile CLIENTULUI in ceea ce priveste perioada contractuala sau serviciile furnizate vor fi considerate noi Comenzi;

Formular - formularul de comanda disponibil la adresa https://www.hzone.ro in cadrul caruia CLIENTUL va insera datele sale personale precum si preferintele sale in ceea ce priveste Serviciile Hosting alese, modalitatile de plata si durata contractuala;

Perioada initiala – perioada de timp contractual de 1 luna ,3 luni, 6 luni, 1 an calculata de la data inceperii furnizarii de catre HZONE S.R.L. a serviciilor contractate de CLIENT, asa cum este specificat in Comanda acestuia.

3. Relaţie contractuala non-exclusiva:

3.1 Prezentul contract nu implica stabilirea unui raport comercial de natura exclusiva intre HZONE S.R.L. si CLIENT.

4. Obiectul Contractului:

4.1 Obiectul contractului il constituie prestarea Serviciilor Hosting de catre HZONE S.R.L. - CLIENTULUI, astfel cum apar acestea in Comanda acceptata de HZONE .

4.2 Serviciile Hosting includ:

4.2.1 - inregistrare, transfer sau reinnoire nume domenii;
4.2.2 - gazduire web;
4.2.3 - servicii de email si colaborare electronica;
4.2.4 - inchiriere de servere dedicate sau virtuale;
4.2.5 - management de servere;
4.2.6 - instalare si gestionare de aplicatii software;
4.2.7 – consultanta IT.

4.3 - Pentru o cunoastere exacta a tuturor Serviciilor Hosting, CLIENTULUI ii este recomandat sa consulte oferta de servicii valabile la data incheierii contractului, disponibila la adresa https://www.hzone.ro

4.4 La inregistrarea numelor de domenii, CLIENTUL se obliga sa respecte conditiile specifice impuse de inregistrari, dupa cum urmeaza:

4.4.1 - Politica de inregistrare a domeniilor .eu
4.4.2 - Regulile de inregistrare a domeniilor .ro incepand cu 1 martie 2018 ROTLD a introdus taxa anuala pentru domenii ( Info Aici ) pana in data de 1 martie 2018 domeniile .Ro se inregistrau pe datele societatii care oferea serviciul de inregistrare domenii si nu pe datele clientului sub forma de "Inchiriere" conform vechiilor termeni si conditii impuse de ROTLD, astfel clientul are dreptul doar de a folosi domeniul inregistrat. Pentru transferarea domeniului pe datele clientului ceea ce este posibil deabia din 1 martie 2018 conform modificarilor facute de ROTLD deabia din data de 1 martie 2018 clientii care doresc sa isi transfere domeniile pe datele lor trebuie sa achite taxa de transfer drept de folosinta conform regulilor impuse de ROTLD taxa care se achita la HZONE SRL. Info Aici
4.4.3 - Contractul de inregistrare pentru domenii .ro

4.5 Regulile de inregistrare redate prin documentele prevazute la Art. 4, aliniat 4. fac parte integranta din prezentul contract.

5. Durata contractului. Modificari contractuale:

5.1 Prezentul contract se incheie pe Perioada Initiala aleasa de catre CLIENT prin completarea Formularului. Durata aferenta Perioadei Initiale alese va coincide cu sistemul de plata, in sensul ca optiunea pentru o durata contractuala de 6 luni de exemplu, echivaleaza cu un angajament de plata pentru intreaga perioada de 6 luni;

5.2 La incheierea Perioadei Initiale, contractul se prelungeste automat si in aceleasi conditii pentru perioade egale de timp (denumite "Perioade de Extindere") cu Perioada Initiala (cu exceptia cazului in care una din parti notifica intentia sa de incetare a prezentului contract cu cel putin 7 (sapte) zile lucratoare inainte de data expirarii Perioadei Initiale sau a oricarei Perioade de Extindere);

5.3 Intentia de incetare a contractului se notifica in scris de catre CLIENT printr-o cerere formala (suport tichet) efectuata prin intermediul portalului clientilor la adresa https://www.hzone.ro

5.4 In cazul in care CLIENTUL va dori sa beneficieze de alte Servicii Hosting sau sa modifice Perioada Initiala aleasa, acesta va efectua o alta Comanda cu cel putin 7 zile lucratoare inainte de data expirarii Perioadei Initiale sau cu cel putin 7 zile lucratoare inainte de data expirarii Perioadei de Extindere, in cazul in care modificarea intervine pe parcursul prelungirii in mod automat a prezentului contract;

6. Comanda initiala. Prima plata. Plati recurente:

6.1 Comanda Serviciilor Internet se face exclusiv online, la adresa https://www.hzone.ro

6.2 CLIENTUL este singurul responsabil pentru acuratetea informatiilor introduse in Formular. HZONE nu este raspunzatoare pentru neplacerile cauzate de furnizarea de catre CLIENT a unor date incomplete, incorecte sau nereale;

6.3 HZONE S.R.L. isi rezerva dreptul de a verifica orice Comanda primita;

6.4 HZONE S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza orice Comanda care, in acceptiunea HZONE S.R.L., contine informatii false, eronate si care pot constitui o tentativa de frauda; astfel de informatii includ, fara a fi limitate la:

6.4.1 - adrese inexistente;

6.4.2 - numere de telefon inexistente;

6.4.3 - comenzi executate prin intermediul unor proxy-uri anonime;

6.4.4 - comenzi efectuate de la calculatoare cu adrese IP altele decat cele din tara de resedinta a CLIENTULUI;

6.4.5 - date de identificare invalide/ incomplete.


6.5 Ulterior plasarii Comenzii si achitarii Serviciilor Hosting, CLIENTUL va primi un e-mail cu datele de acces la portalul clientilor, accesibil in mod individual, prin autentificare, la adresa https://www.hzone.ro

6.6 La data transmiterii de catre CLIENT a fiecarei Comenzi, va fi emisa automat catre acesta o Factura Proforma pentru Serviciile Hosting pentru intreaga Perioada Initiala aleasa;

6.7 CLIENTUL accepta sa achite contravaloarea Serviciilor Hosting comandate in avans fata de perioada furnizarii acestora. Ulterior achitarii Serviciilor Hosting de catre CLIENT, acestuia ii va fi transmisa factura fiscala in format electronic (PDF), la adresa de e-mail furnizata prin completarea Formularului sau prin accesarea contului de client la sectiunea Facturi. La cerere, factura va fi trimisa CLIENTULUI si in format material;

6.8 In cazul in care CLIENTUL nu notifica intentia sa de incetare sau de modificare contractuala in conditiile prevazute la Capitolul 5, HZONE S.R.L.va emite automat o factura proforma aferenta furnizarii Serviciilor Hosting in Perioada de Extindere;

6.9 Neachitarea Serviciilor Hosting aferente Perioadelor de Extindere, pana cel tarziu la data expirarii Perioadei Initiale, va da dreptul HZONE S.R.L. de a suspenda, fara vreo notificare si fara plata vreunei despagubiri, furnizarea Serviciilor Hosting;

6.10 Toate documentele cu caracter financiar se regasesc in contul CLIENTULUI ce poate fi consultat de catre acesta prin autentificare la adresa https://www.hzone.ro

7. Modalitati de plata:

7.1 Platile se pot efectua folosind una din urmatoarele modalitati: plata in numerar/transfer bancar, plata folosind procesatorul extern Paypal, plata cu cardul online, plata prin Paysafecard, ZebraPay si plata prin SMS;

7.2 CLIENTUL are dreptul de a modifica modalitatea de plata a Serviciilor Hosting, alegand oricare dintre variantele prevazute la Art.7, aliniatul 1.

8. Conditii si termene de executie:

8.1 Inceperea furnizarii Serviciilor Hosting se face in maxim 48 de ore de la momentul confirmarii platii, cu exceptia cazurilor in care un alt termen este definit explicit;

8.2 Clientul este obligat sa transmita catre HZONE S.R.L. dovezile privind efectuarea platilor, in caz contrar Serviciile Hosting contractate vor fi furnizate la data inregistrarii platilor;

8.3 Cu acordul CLIENTULUI sau din cauze neimputabile HZONE , termenele de livrare ale serviciilor pot fi decalate.

9. Garantii de functionare:

9.1 HZONE raspunde de functionarea in bune conditii a serviciilor si produselor oferite. Raspunderea pentru continutul, administrarea continutului si securitatea continutului acestora apartine exclusiv clientilor.

9.2 Restituirea banilor are anumite restrictii. Pentru platile prin SMS si paysafecard, aceasta restituire se face doar in contul client, iar sumele pot fi utilizate la plata unor servicii sau comenzi viitoare. Procesatorii acestor metode de plata nu au disponibil serviciul Refund. Pentru toate celelalte modalitati de plata restituirea se poate face si efectiv.

9.2.1 Alimentarea contului de client cu sume de bani sunt nereturnabili asa cum este si mentionat si in TC si pe pagina de adaugare fonduri/alimentare cont. "* Toate Depozitele efectuate indiferent de modalitatea de plata sunt nereturnabile ! "

9.3 Pentru domenii, voip, licente software, vps-uri/vds-uri si servere dedicate returnarea banilor nu se va procesa intrucat aceste servicii presupun eforturi si costuri de activare.

9.3.1 In cazul in care achizitionati un pachet de gazduire web in care include Domeniu sau Softuri Gratuite refund se v-a efectua doar pachetului de gazduire dupa retinerea sumei pentru domeniu si soft in cazul in care se ofera gratuit, intrucat se incalca termenii ofertei in care este mentionat perioada minima contractuala.

9.4 Domeniile .ro se rezerva "pe viata" sau se inchirieaza anual potrivit reglementarilor Rotld. Daca aceste reglementari se vor schimba in sensul impunerii unei taxe anuale, HZONE isi rezerva dreptul de a modifica procedura de rezervare sau continuare a folosintei acestor domenii.

9.5 Domeniile internationale se rezerva pe o perioada minima de 12 luni, iar clientul este unicul detinator al dreptului de folosinta.

9.6 Domeniile de tip anual, atat .ro cat si internationale daca plata pentru reinnoire a clientului nu se efectueaza in termenul comunicat iar domeniul expira, acesta trece in proprietatea HZONE care are dreptul de a-l introduce la licitatie sau de a-l aloca altui client care plateste pentru reinnoire.

9.6.1 HZONE va trimite urmatoarele notificari de în?tiin?are a expirarii unui domeniu:
* Prima notificare se va trimite înainte de data expirarii domeniului cu 30 de zile
* A doua notificare se va trimite înainte de data expirarii domeniului cu 20 de zile
* A treia notificare se va trimite înainte de data expirarii domeniului cu 15 zile
* A patra notificare se va trimite înainte de data expirarii domeniului cu 7 zile - Înainte cu 7(?apte zile) HZONE.RO trimite automat factura pentru reînoire domeniu
* A cincea notificare se va trimite înainte de data expirarii domeniului cu 2 zile

Clientul poate oricând sa acceseze zona de client ?i sa-?i genereze factura de reînoire domeniu sau sa notifice HZONE.RO printr-un tichet de suport precum dore?te factura de reînoire domeniu.

Cu 7(?apte zile) înainte de data expirarii domeniului HZONE.RO trimite automat factura pentru reînoire domeniu.

Depasirea cu 30(trezeci) de zile a primei notificari de reînoire domeniu sau cu 7(?apte) zile a datei scadente a facturii duce la expirarea domeniului (domeniul intra în perioada de gra?ie pentru 30(treizeci) de zile) si aplicarea taxei de carantina/gra?ie în valoare de 50 EURO +TVA.

Depasirea cu 60(?aizeci) pâna la 90(noua zeci) de zile (depinde de registru) a datei expirarii domeniului duce la Perioada de Rascumparare (Redemption Period) si aplicarea taxei de rascumparare în valoare de 50(cincizeci) de EURO pâna la 350(trei sute cincizeci) de EURO în fun?ie de Registru.

Depasirea cu 90(noua zeci) de zile duce la stergerea ireversibila a domeniului web (Internet) sau se vor aplica regulile fiecarui Registru de domenii web (Internet).



9.7 HZONE isi rezerva dreptul de a schimba preturile si continutul pachetelor de servicii oferite in functie de cerintele pietii si strategia de marketing aleasa. Serviciile deja platite se vor pastra pe cat posibil pana la expirarea perioadei contractuale sau se vor inlocui cu alte servicii cu facilitati similare.

10. Obligatiile si drepturile HZONE S.R.L.:

10.1 HZONE S.R.L. se obliga sa asigure Serviciile Hosting, conform cu specificatiile prezentate in Comanda;

10.2 HZONE S.R.L. se obliga sa furnizeze Serviciile Hosting cu un uptime de 99.9%;

10.3 HZONE S.R.L. se obliga sa asigure confidentialitatea datelor CLIENTULUI in conformitate cu legea Legea 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, asa cum este prezentat si in Politica de Confidentialitate, document ce face parte integranta din prezentul contract si este disponibil inclusiv la adresa https://www.hzone.ro

10.4 HZONE S.R.L. se obliga sa remedieze problemele de natura tehnica ce impiedica functionarea normala a Serviciilor Hosting si care revin atributiilor HZONE S.R.L.. Suportul tehnic va fi acordat in conditiile prezentei clause, exclusiv CLIENTULUI sau angajatilor acestuia, HZONE S.R.L neasumandu-si nici o raspundere in cazul in care CLIENTUL contracteaza servicii de la HZONE S.R.L prin intermediul unui subcontractor (reseller);

10.5 HZONE S.R.L. isi rezerva dreptul de a bloca accesul temporar sau definitiv la serviciile si resursele proprii a adreselor IP in cazul detectarii de activitati suspecte. Aceastea includ, fara a fi limitate la:

10.5.1 - adrese IP cu multiple incercari eronate de autentificare (brute force attack);

10.5.2 - adrese IP cu multiple incercari de fortare a site-urilor web (XSS injection attempts);

10.5.3 - adrese IP de la care sunt trimise mesaje e-mail, simultan catre mai mult de 10 (zece) destinatari;

10.5.4 - adrese IP marcate ca fiind active in listele RBL cele mai uzuale precum: bl.spamcop.net, rbl.spamhaus.org, rbl.abuse.ro.

10.6 HZONE S.R.L. isi rezerva dreptul de a suspenda toate serviciile furnizate CLIENTULUI fara notificari si fara plata niciunei despagubiri in urmatoarele cazuri:

10.6.1 - CLIENTUL foloseste serviciile furnizate cu incalcarea prevederilor corespondentelor Politicii de Utilizare Acceptabila a Serviciilor;

10.6.2 - CLIENTUL refuza sa coopereze in orice investigatie sau la clarificarea oricarei suspiciuni de incalcare a Politicii de Utilizare Acceptabila a Serviciilor;

10.6.3 - HZONE S.R.L. are informatii certe ca suspendarea serviciilor este necesa pentru protejarea retelei si a celorlalti clienti;

10.6.4 - in baza unei hotarari judecatoresti definitive in acest sens;

10.6.5 - CLIENTUL depaseste limitele tehnice contractate spatiu de gazduire, trafic lunar, etc;

10.6.6 - CLIENTUL nu plateste oricare din Serviciile Hosting contractate la HZONE S.R.L. pe o durata mai mare de 7 (sapte) zile calendaristice de la data scadenta a notificarii de plata;

10.7 Toate datele de contact si de identificare ale CLIENTILOR vor fi confidentiale. Ne asumam obligatia de a pastra in conditii sigure aceste informatii;

10.8 HZONE S.R.L. isi rezerva dreptul de a transmite datele clientilor care nu onoreaza comenzile, efectueaza abuzuri sau presteaza activitati neconforme cu legislatia in vigoare etc;

10.9 HZONE S.R.L. are obligatia de a pastra in conditii de securitate datele de acces ale clientilor existenti si de a furniza aceste date numai persoanelor desemnate la inregistrare;

10.10 Efectuarea comenzilor, inscrierile sau modificarile datelor de contact principale care nu sunt conforme cu realitatea (Nume si Prenume, Nume Companie, CNP, CUI, Nr. Registrul Comertului, Localitate, Judet, Tara) reprezinta fals in declaratii si poate fi interpretat ca tentativa de frauda;

10.11 HZONE S.R.L isi rezerva dreptul de a solicita clientilor, copii ale actelor de identitate pentru a verifica conformitatea acestora cu datele din formularul de comanda;

10.12 In cazul neprezentarii documentelor de identitate cerute, HZONE S.R.L. isi rezerva dreptul de a suspenda imediat toate serviciile contului vizat la alin. 10.11;

10.13 HZONE S.R.L. nu va restitui platile efectuate de conturi vizate de alin. 10.10 daca se dovedeste falsul in completarea formularului de comanda.

10.14 HZONE S.R.L isi rezerva dreptul de a transmite organelor competente toate datele de identificare IP pentru comenzi neconforme cu datele de identificare reale;

10.15 HZONE S.R.L isi rezerva dreptul de a retrage sau de a impune la plata, de catre client, anumite sume care au fost retrase sau nedecontate de banci, sisteme de procesare, card sau sms cu valoare adaugata in cazul in care furnizorul de plati retrage aceste plati sau impune catre noi plata acestora pentru neexecutare sau nedecontare.

10.16 CLIENTII care nu au minim varsta de 14 ani la data crearii contului, vor putea activa doar cu un cont pe numele unuia din parinti sau tutore legal. Conturile celor sub 14 ani vor fi imediat inchise si serviciile suspendate pana la clarificarea situatiei juridice a contului. Intelegem prin aceasta prevedere transferul raspunderii juridice cu privire la actiunile minorilor catre reprezentantii lor legali.

10.16.1 ESTRICTII VARSTA. Garantati si asigurati ca aveti varsta mai mare de 14 ani si sunteti de acord cu acest document.Daca nu aveti cel putin 14 ani, nu aveti dreptul sa folositi serviciile noastre si trebuie sa intrerupeti orice serviciu al firmei noastre. Adolescentii cu varsta cuprinsa intre 14-18 ani trebuie sa aiba permisiunea parintilor pentru a folosi acest site.Sunteti de acord sa nu ocoliti sistemul de securitate si/sau accesul care au fost instalate in site.Nu ne asumam nici o responsabilitate sau raspundere ori interpretari gresite in ceea ce priveste varsta utilizatorilor.

10.17 HZONE S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii.
      10.17.1 In cazul in care prin intermediul unor medii publice unul sau mai multi clienti denigreaza imaginea firmei, aduce injurii angajatilor sai sau partenerilor acesteia, firma HZONE S.R.L. isi rezerva dreptul de a suspenda/termina activitatea acelui client fara o notificare prealabila.
      10.17.2 In cazul abuzurilor verbale, scrise sau publicate in orice alta maniera care nu sunt fondate/intemeiate si cu bunastiinta sunt facute publice sau folosite ca unic scop de a strica reputatia sau a crea o imagine negativa persoanelor amintite anterior, se va inainta de asemenea o procedura in instanta clientului care aduce nefondat aceste injurii sau daune morale sau materiale.
      10.17.3 In cazurile in care persoanele in culpa beneficiaza de promotii ce implica oferte gratuite(ex. domenii oferite gratuit, spatiu pentru gazduire, certificate SSL, licente programe), care sunt oferite spre utilizare insa sunt proprietatea firmei, clientul va pierde irevocabil aceste drepturi.
      10.17.4 In cazul in care se doreste recuperarea lor, sau intrarea in posesia acestora, clientul va plati o remuneratie aferenta, insa in urma unei decizii judecatoresti si nu numai se vor putea percepe eventuale impuatii financiare/materiale aditionale cu scop despagubitor.

11. Obligatiile si drepturile CLIENTULUI:

11.1 CLIENTUL se obliga sa respecte prevederile prezentului contract, precum si cele ale Politicii de Utilizare Acceptabila a Serviciilor;

11.2 CLIENTUL se obliga sa plateasca Serviciile Hosting in termenii si in conditiile prevazute de prezentul contract;

11.3 CLIENTUL se obliga sa actulizeze constant datele acestuia de contact din contul aferent acestuia si disponibil in portalul clientilor;

11.4 CLIENTULUI nu ii este permisa efectuarea comenzilor prin proxy sau alte metode de ascundere a identitatii. Conturile astfel create vor fi imediat sterse, iar utilizatorii identificati prin metode specifice.

11.5 CLIENTUL are dreptul de a monitoriza si masura calitatea serviciilor HZONE S.R.L., folosind servicii externe, precum http://www.watchmouse.com, http://monitor.us/ sau http://www.siteuptime.com/ ;

11.6 CLIENTUL are dreptul de a sesiza HZONE S.R.L. orice problema tehnica de natura sa impiedice furnizarea Serviciilor Hosting in conditiile contractate, prin transmiterea in scris a unei notificari (tichet support);

11.7 In cazul in care CLIENTUL contracteaza cu terti furnizarea Serviciilor Hosting in calitate de subcontractor (reseller),CLIENTUL va raspunde in ceea ce priveste orice neconformare a propriilor clienti cu termenii si conditiile impuse prin prezentul contract.

12. Reguli privind pornografia:

12.1 HZONE nu permite si nu comercializeaza site-uri de tip adult fara licenta si fara respectarea stricta a legislatiei in vigoare privind pornografia si restrictionarea accesului minorilor la astfel de continuturi. Nerespectarea acestui articol va duce neintarziat la suspendarea serviciilor fara punere in intarziere si la blocarea contului si platilor efectuate. Aceste reguli sunt valabile atat pentru continuturi cu caracter informative, cat si cu expunere directa.

13. Actiuni ilegale:

13.1 HZONE S.R.L isi rezerva dreptul de a suspenda serviciile clientilor care abuzeaza de resursele alocate sau fac interventii nepermise, care contravin legislatiei in vigoare. Site-urile, emailurile sau fisierele care contin virusi sau alte inserari ce pot pune in pericol buna functionare a serviciilor celorlalti client, vor fi imediat sterse fara obligatia de notificare prealabila sau ulterioara.

13.2 Nu acceptam utilizarea materialelor si informatiilor cu caracter ilegal pe serverele noastre.

13.3 Actiunile ilegale, scanarile de sisteme, phing-ul, spam-ul sau alte actiuni de natura a afecta alti utilizatori sau provideri vor fi imediat inregistrate, serviciile vor fi suspendate, iar detinatorii vor fi declarati la Oficiul Roman Antifrauda si la Politie.

14. Reguli ANTISPAM:

14.1 HZONE S.R.L nu permite trimiterea a mai mult de 500 de emailuri pe zi tocmai pentru a preveni eventuale actiuni de SPAM. Ne rezervam dreptul sa suspendam sau chiar sa inchidem conturile care apeleaza la aceasta metoda de promovare.

14.2 Scripturile care trimit newslettere sau informari catre utilizatori, trebuie sa fie conforme cu cerintele antispam in vigoare, respective, sa trimita grupuri mici de emailuri in unitati de timp rezonabile. NU folositi scripturi neverificate pentru email. Va pot aduce numai neplaceri.

15. Politica de back-up:

15.1 HZONE nu isi asuma raspunderea pentru stergerea sau modificarea fisierelor gazduite pe infrastructura proprie. Clientul este singurul in masura sa isi asigure integritatea datelor gazduite pe serverele HZONE folosind propriile metode de back-up;

15.2 HZONE foloseste proceduri interne de back-up care asigura posibilitatea restaurarii fisierelor, bazelor de date si a conturilor de email de pe serverele destinate gazduirii conturilor de shared hosting, iar in cazul VPS-urilor continutul integral al containerului de pe nodul fizic care il gazduieste. Copiile back-up sunt efectuate zilnic (in fiecare noapte in intervalul 00:00 - 08:00 AM, iar aceste backup-uri sunt utilizate strict de catre HZONE in cazul defectiunilor serverelor proprii. Aceste backup-uri nu pot fi restaurate la cererea clientului daca acesta invoca alte motive decat defectiuni ale echipamentelor HZONE .

15.3 HZONE isi rezerva dreptul de a exclude acele conturi ale clientilor (conturi de shared hosting sau VPS hosting) care prin dimensiunea acestora genereaza o incarcare foarte mare a infrastructurii de back-up a HZONE , incarcare datorata continutului mare de date gazduite pe contul unui client;

15.4 HZONE nu asigura back-up pentru serverele dedicate, servere colocate, servere de jocuri, servere Vmware si VDS, existand insa posibilitatea oferirii suportului de stocare a backup-ului contra cost pentru clientii care isi implementeaza propriile solutii de backup pe serverele dedicate sau cele colocate. In cazul serviciului de voce TeamSpeak3, oferim posibilitatea clientului de a-si face propriile back-up-uri prin functia "Snapshot";

16. Atacuri de tip flood:

16.1 Aceasta politica se aplica tuturor serviciilor. Orice atac de tip flood Dos/DDoS (Denial of Service/Distributed Denial of Service) indreptat spre serviciile dumneavoastra, vor atrage automat si imediat fara nicio notificare prealabila, oprirea definitiva a serviciului atacat. Veti fi notificat ulterior asupra motivului pentru care am dezactivat serviciul. Aceasta politica are rolul de a proteja clientii HZONE care sunt afectati in momentul in care un tert porneste un atac de tip flood impotriva serviciilor unui alt client HZONE . Daca atacul indreptat asupra unui serviciu afecteaza doar respectivul client fara sa produca efecte asupra altor clienti, ne rezervam dreptul de a nu aplica politica de mai sus, insa in cazul in care si alti clienti sunt afectati de un eventual atac, nu exista exceptii de la aplicarea acestei reguli indiferent de natura serviciului gazduit la HZONE .

In cazul dezactivarii serviciilor, in masura in care putem, fara a oferi totusi o garantie in acest sens, va vom oferi asistenta la recuperarea datelor salvate pe serverele noastre in cazul in care acestea nu au fost salvate in prealabil prin proceduri de backup care cad in responsabilitatea clientului. Accesul public la serviciul respectiv nu va mai putea fi posibil dupa dezactivarea acestuia.

17. Penalitati:

17.1 In cazul nerespectarii obligatiilor prevazute la art.10.2., HZONE S.R.L. accepta si se obliga sa acorde o reducere de 2% doua (procente) din valoarea lunara a Serviciilor Hosting pentru fiecare zi in care acestea se situeaza sub limitele agreate;

17.2 HZONE S.R.L. este absolvit de plata oricaror penalitati sau daune in cazul in care Serviciile Hosting se situeaza sub limitele contractate ca urmare a suspendarii acestora (Art.6.9, Art.10.6.), a incetarii furnizarii Serviciilor Hosting (Art.8.3, Art.10.5, Art.18.3) sau din culpa CLIENTULUI;

17.3 Perioadele de suspendare sau de incetare a furnizarii Serviciilor Hosting in cazurile prezentate la Art. 17.2, nu vor creea in sarcina HZONE S.R.L. vreo obligatie de returnare a platilor aferente perioadelor in cauza;

17.4 Plata penalitatilor prevazute la Art. 17.1 va fi efectuata catre CLIENT in termen de maxim 45 (patruzeci si cinci) de zile calendaristice de la constatarea de catre ambele parti a neconformitatilor Serviciilor Hosting;

17.5 In cazul suspendarii Serviciilor Hosting furnizate CLIENTULUI ca urmare a neachitarii datoriilor (Art. 10, Aliniat 6, Pct. 6), HZONE S.R.L. isi rezerva dreptul de a solicita o taxa de reconectare in cuantumul a 50% (cincizeci procente) din valoarea sumelor restante, in cazul in care termenul de plata este depasit cu 28 zile, taxa de reconectare v-a fi calculata in cuantumul a 100% din valoarea sumelor restante.

17.6 HZONE S.R.L. isi rezerva dreptul sa suspende serviciile in data scadenta sau de expirare fara o notificare prealabila. Emiterea facturii cu 14 zile inainte de expirarea reprezinta notificarea de expirare.

18. Raspundere limitata

18.1 Nu putem fi considerati responsabili pentru daune cauzate de indisponibilitatea temporara a serverelor noastre, oricare ar fi motivul care cauzeaza acest lucru. Aceasta prevedere include si daunele rezultate din deteriorarea sau pierderea datelor. Clientul este de acord sa garanteze si sa ne considere nevinovati in legatura cu orice pretentii, daune, inclusiv fara a se limita la acestea, daunele cauzate tertilor, rezultate ca si consecinta a utilizarii serviciilor cauzatoare de daune clientului nostru. Utilizatorul declara ca intelege si accepta ca, in orice situatie in care utilizatorul va solicita daune de orice fel Furnizorului, suma totala a daunelor solicitate de utilizator pentru orice motiv si care ar putea fi achitate de HZONE S.R.L., nu va putea depasi in niciun mod si in niciun caz, suma totala a tarifelor (taxelor) achitate de catre utilizator, HZONE S.R.L..

18.2 HZONE S.R.L. nu poate fi facuta responsabilita pentru integritatea si securitatea datelor aflate in administrarea clientului.

18.3 HZONE S.R.L nu va raspunde pentru nici un fel de prejudiciu cauzat de catre Beneficiar prin utilizarea Serviciului, in dauna Beneficiarului sau altor terti. Beneficiarul va acoperi integral orice cheltuieli ale HZONE S.R.L directe sau indirecte, datorate implicarii Beneficiarului in activitati ilegale (intentionat sau accidental, chiar in cazul in care Beneficiarul este tinta unor atacuri informatice).

18.4. HZONE S.R.L nu este raspunzatoare pentru daune indirecte. HZONE S.R.L. nu este raspunzatoare fara a se limita la:

18.4.1 - pierderi rezultate din intarzieri sau intreruperi ale accesului la internet;

18.4.2 - pierderi rezultate din netransmiterea integrala sau partiala a datelor;

18.4.3 - pierderi rezultate din erori, omisiuni, declaratii incorecte despre oricare sau toate Serviciile furnizate in cadrul acestei intelegeri;

18.4.4 Pierderi rezultate din operatii de dezvoltare sau intrerupere a site-ului de web sau a serviciului de mail ale Clientului. Noi ne absolvim de orice raspundere de orice fel, expresa sau implicita. Nu garantam ca Serviciile vor atinge cerintele dumneavoastra, sau ca Serviciul(iille) va(vor) fi neintrerupt(e), in timp, sigur, sau lipsit de erori; de asemenea nu garantam rezultatele ce pot fi obtinute din utilizarea Serviciului(iilor) nostru(noastre) sau acuratetea si corectitudinea informatiilor obtinute prin intermediul e-mail-ului sau ca defectele din Serviciile software vor fi corectate. Intelegeti si sunteti de acord ca orice material si/sau date descarcate sau altfel obtinute prin intermediul e-mail-ului este(sunt) facut(e) pe propriul risc si veti fi in intregime responsabil pentru orice stricaciune cauzata calculatorului dumneavoastra sau pentru orice pierdere de date care rezulta din descarcarea unor asemenea materiale si/sau date. Nu facem nicio garantie privitoare la orice bunuri sau servicii cumparate sau obtinute prin serviciul de e-mail sau prin alte tranzactii facute prin serviciul de e-mail. Niciun sfat sau informatie, scrisa sau verbala, obtinuta de la personalul HZONE S.R.L. prin serviciul de e-mail sau tichete suport din Zona de Client nu vor creea nicio garantie care nu este facuta expres in acest document.

19. Forta Majora:

19.1 Forta majora exonereaza de raspundere partea care o invoca, cu conditia ca cealalta parte sa fie informata in termen de 5 (cinci) zile calendaristice de la data la care un astfel de eveniment a aparut si face imposibila indeplinirea obligatiilor sale;

19.2 In termen de 15 (cincisprezece) zile de la data anuntarii aparitiei cazului de forta majora, partea care il invoca trebuie sa aduca dovezi cu privire la datele de aparitie si incetare ale cazului de forta majora. Durata contractului se prelungeste cu perioada in care un caz de forta majora apare facand imposibila indeplinirea obligatiilor de catre partile semnatare. In cazul in care un caz de forta majora se prelungeste pe o durata mai mare de 60 (saizeci) de zile, partile convin prin prezentul sa renegocieze termenii acestuia sau sa inceteze contractual;

19.3 Un eveniment de forta majora il va constitui, incluzand dar fara a se limita la urmatoarele exemple cu conditia ca aceste exemple sa nu fi fost provocate sau favorizate de neglijenta vreuneia dintre parti:

19.3.1 - atacuri informatice de natura sa limiteze furnizarea Serviciilor Hosting;

19.3.2 - intreruperi ale furnizarii Seriviciilor Hosting datorate furnizorilor de servicii;

19.3.3 - incendii;

19.3.4 - intreruperi prelungite in alimentarea cu energie electrica;

19.3.5 - calamitati naturale;

19.3.6 - modificari legislative si ale actelor normative;

19.3.7 – miscari sociale;

19.3.8 - acte de terorism;

19.3.9 - stare de razboi.

20. Incetarea contractului:

20.1 - Prezentul contract inceteaza:

20.1.1 In cazul in care oricare dintre parti este in incapacitate de plata sau au fost declansate procedurile pentru declararea falimentului acesteia;

20.1.2 La data expirarii Periodei Initiale in cazul in care una dintre parti a notificat intentia sa de incetare contractuala;

20.1.3 La data expirarii Perioadei Initiale in cazul plasarii de catre CLIENT a unei noi Comenzi.

20.2 Prezentul CONTRACT poate fi reziliat de catre CLIENT, in cazul in care HZONE S.R.L nu furnizeaza Serviciile Hosting la parametri contractati si nu remediaza problemele in decurs de maxim 15 (cincisprezece) zile lucratoare de la primirea notificarii scrise a CLIENTULUI, notificare ce descrie in detaliu defectiunea aparuta;

20.3 Prezentul CONTRACT poate fi reziliat de catre HZONE :

20.3.1 Daca CLIENTUL incalca oricare din termenii contractuali si refuza remedierea problemelor in decurs de 5 (cinci) zile lucratoare de la transmiterea notificarii scrise din partea HZONE S.R.L, notificare ce descrie natura problemei incalcarii termenilor contractuali;

20.3.2 - dupa 1 (una) zi lucratoare in cazul in care HZONE S.R.L. primeste o a doua raportare privind incalcarea termenilor Politicii de Utilizare Acceptabila a Serviciilor.

21. Dispozitii finale:

21.1 - Fiecare dintre prevederile prezentului contract este independenta, in consecinta, daca orice astfel de prevedere este sau devine nula sau nu poate fi pusa in executare in orice privinta potrivit legii, aceasta nu va afecta valabilitatea sau punerea in executare a celorlalte prevederi ale contractului, iar partile vor depune toate eforturile rezonabile pentru a negocia cu buna-credinta in vederea inlocuirii acesteia cu una sau mai multe prevederi satisfacatoare pentru orice autoritate competenta in materie, dar care sa difere cat mai putin posibil de prevederea inlocuita;

21.2 - Litigiile care se vor naste din prezentul contract sau in legatura cu prezentul contract, inclusiv cele referitoare la validitatea, interpretarea, executarea sau desfiintarea lui vor fi solutionate pe cale amiabila;

21.3 - Daca partile nu vor ajunge la o intelegere amiabila, atunci litigiile vor fi inaintate spre solutionare instantelor judecatoresti ale sediului HZONE S.R.L..

22 - Mentenanta si Administrarea serviciilor achizitionate de pe siteul HZone.Ro se face doar de catre client. HZONE SRL nu are nici o datorie sau obligatie sa ofere mentenanta si administrare, doar in cazul in care in contract este specificat accest termen.

23 - HZONE SRL isi rezerva dreptul de asi selecta clientela si a inceta colaborarea fara a anunta clientul in prealabil in urmatoarele cazuri:

23.1 - Clientul se manifesta verbal sau in scris folosind vocabular neadecvat prin injuraturi,insulte...etc)

23.2 - Clientul induce in eroare potentiali clienti prin mijloace de comunicare sau retele de socializare cu dovezi false.

Orice despagubire nu poate depa?i suma încasata de catre HZONE de la beneficiarul serviciului aferenta unei luni calendaristice de servicii prestate.