Angajament Calitate

Acest angajament de calitate sau SLA (Service Level Agreement) se aplica catre dumneavoastra in calitate de client, pentru planurile de gazduire web si pentru pachetele de Reseller, VPS Gazduire Web.

GARANTIE 10 ZILE 3 ZILE DE PROBA TRANSFER GRATUIT WEBSITE MODALITATI DE PLATA

PRIMA LUNA GRATUIT

PRIMA LUNA GRATUIT

Primesti PRIMA LUNA GRATUIT daca alegi sa iti transferi site-ul la noi!

Citeste tot..

Angajamentul de calitate oferit serviciilor de gazduire

Acest angajament de calitate sau SLA se aplica catre dumneavoastra in calitate de client, pentru planurile de gazduire web, gazduire radio, gazduire jocuri, servere vps, servere dedicate, reseller web, reseller radio, reseller jocuri.

Prin "uptime" se intelege procentul anual, in care serviciul dvs este disponibil pentru a fi accesat dintr-o locatie neutra via HTTP sau a protocolului necesar.

Uptime-ul este masurat de sistemele HZone de monitorizare.

Garantam un uptime de 99.9% cu scopul de a atinge 100% pentru site-urile fiecaruia dintre dumneavoastra.

In cazul in care aceasta valoare scade sub 99.9% uptime, vom adauga urmatoarele procente din suma achitata anterior ca si credit pentru urmatoarea factura:

Uptime - Procent

  • 99.0% - 99.8%

    5%
  • 98.0% - 98.9%

    10%
  • 95.0% - 97.9%

    20%
  • 90.0% - 94.9%

    50%
  • 0.00% - 94.9%

    100%
Conturile clientilor nu vor fi creditate conform acestui angajament, daca orice eroare respectiv nefunctionare a serviciului de gazduire este cauzata sau generata de:

Situatii de forta majora in care noi nu putem avea nici o influenta cum ar fi: razboaie, calamitati naturale, indisponibilitatea/intreruperea comunicatiilor, foc, virusi, hackeri, crackeri, nefunctionarea corecta a unui software oferit de alta sursa (scripturi gratuite, software de comert electronic sau procesator de plati online), flood, cutremure, embargouri, actiuni ale autoritatilor.

Lucrari de mentenanta anuntate, defectiuni hardware, upgrade-uri ale serverelor.

Domain name system (DNS), probleme care nu pot fi controlate de HZONE.

Probleme de acces ale clientului cu FTP, POP, IMAP, SMTP, DNS , WEB.

Creditarea conturilor se realizeaza in procente, raportate la taxele recurente, constand in reduceri aplicate urmatoarelor facturi.